عملکرد کلیه من پایین به 37٪ چگونه می توانم آن را بهبود بخشد است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه من پایین تر به 37٪ چگونه می توانید آن را بهبود من است؟نکته کلیدی برای درمان بیماری کلیه، تا زمانی که شما می توانید آن را بهبود بخشد، شما می توانید از پیشرفت این بیماری به تاخیر می اندازد، حتی آن را معکوس چگونه به منظور بهبود عملکرد پایین کلیه است.

در درمانگاه، مردم با 37٪ عملکرد کلیه در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، نزدیک به مرحله 4 (عملکرد کلیه کمتر از 30٪)، به طوری که آنها نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.

چگونه به درمان بیماری کلیه؟

مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه، حتی اگر آن را نمی توان به بهبود عملکرد کلیه کمک ایفا می کند، اما می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، بنابراین برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده سطح فعلی. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما می خواهم بهتر از یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. اگر لازم باشد، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما مشاوره خوب را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

اما نکته مهم این است که برای پیدا کردن و دریافت درمان مناسب به موقع. عملکرد پایین کلیه است با توجه به اختلال کلیه، بنابراین، تعمیر سلول های ذاتی کلیه مجروح برای بهبود عملکرد کلیه ضروری است.

در کلیه آسیب دیده، می سلول های سالم، آسیب دیده و نکروز کلیه وجود دارد.سلول های ذاتی کلیه نکروتیک را نمی توان ترمیم، اما با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy (یکی از موثرترین درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی)، سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر. تا زمانی که بسیار سلولهای بیشتری کلیه کار، عملکرد کلیه می تواند بهبود یابد.

از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نمی یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1417.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه 37٪، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: